Angrerett

For varer du har kjøpt i vår nettbutikk, har du etter forbrukerloven, 14 dagers angrerett fra den dagen du har mottatt varen. Hvis du ikke vil beholde varen, må du gi beskjed innen fristens utløp. Du melder da fra til post@klesskapet.noAngreretten gjelder ikke for varer bestilt på mål, varer som er justert av skredder, forseglede varer der forseglingen er brutt eller undertøy. Etter at du har gitt beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten, last ned angrerettskjema her. Fyll inn de åpne feltene digitalt og skriv ut skjemaet (du kan også skrive ut skjemaet først og fylle inn de åpne feltene med penn). Legg angrerettskjemaet og ordreskjema sammen med varen du vil returnere i en tett forpakning og send den til oss. Ved retur betaler kunden for returporto. Det er kundens ansvar at pakken kommer frem til oss.

 

Reklamasjon

Dersom det oppdages en feil eller mangel på en vare du har kjøpt i vår nettbutikk, må du innen rimelig tid etter at dette oppdages, gi oss beskjed om at du ønsker å påberope en mangel (reklamasjon). Du kan melde fra om feil og mangler ved produktene i vår butikk som ligger i Storgaten 40, 3126 Tønsberg, eller på mail til post@klesskapet.noVi forbeholder oss retten til å videresende reklamasjoner til produsent eller underleverandør for videre vurdering av eventuelle feil og mangler. Hvis du på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med Klesskapet.no AS, betaler vi ikke disse utgiftene. Gjelder returen din en reklamasjonssak, eller at vi har sendt feil vare, betaler Klesskapet.no AS returportoen. 

 

Tilbakebetaling

Dersom du skal få tilbakebetalt i forbindelse med en retur, skjer dette med Vipps eller Visa/Mastercard avhengig av hva du betalte varene med. Ved retur kan du velge å bytte varen i butikk, eller du kan få tilbakebetalt beløpet med Vipps eller Visa/Mastercard. Tilbakebetaling skal finne sted innen 14 virkedager etter at vi mottar produktet fra deg til samme betalingsmiddel som ble brukt ved kjøpet. Det utbetales ikke kontant i vår butikk. Ved heving av kjøp grunnet forsinket levering fra oss, gjelder samme regler for retur. Husk at varen må være i lik stand som du mottok den fra oss, med merkelapper og emballasje.

 

Uavhentede pakker

Hvis en pakke som er levert ditt lokale postkontor ikke blir hentet, forbeholder vi oss retten til å debitere kostnadene dette fører med seg for oss.
Alle forsøk på svindel vil bli sporet og politianmeldt.

 

Hvis du har spørsmål, ta kontakt:

Klesskapet.no AS, Storgaten 40, 3126 Tønsberg
Telefon: 48 88 92 22
E-post: post@klesskapet.no
Web: www.klesskapet.no